Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 martie 2013

Calea mea spre fericire

Primul pas pe calea ce duce către fericire al oricărui om este acela să-și accepte limitele. Multă vreme chinurile mele sufletești au fost generate de faptul că nu sunt perfectă, că greșesc și că-i dezamăgesc pe cei din jur, uitând dezamăgirile față de mine însămi.
Al doilea pas a constat în faptul de a nu mă mai considera vinovată când aveam parte de o cupă de fericire. Fusesem educată greșit: să pun pe primul plan fericirea altora, pe mine să mă las la urmă...sau să aștept ca altcineva să se intereseze de propria mea fericire.
Numic mai greșit, pentru că nimeni nu va sta să analizeze faptul că nu ești fericit și că meriți câteva picături de mulțumire!
Poate că nu aș fi pășit niciodată în căutarea fericirii dacă nu întâlneam câțiva oameni care să-mi spună cu multă dragoste că fericirea ca și viața este pe cont propriu!

“articol participant la concursul organizat de bookuria.info si Editura Herald“.
http://www.bookuria.info/concurs-castiga-5-carti-zen-de-la-editura-herald/#comment-1100
http://www.edituraherald.ro/2013_tantra.asp

Niciun comentariu: